Ayancık Devlet Hastanesi, uzun yıllar hastanede görev yaptıktan sonra emekli olan personeli için veda programı düzenledi.
Hastaneden yapılan açıklamada, Aşçı Yardımcısı olarak görev yapan ve özverili çalışmalarıyla hizmet veren Süheyla Ulusoy’a emekliliği dolayısıyla plaket ve hediye takdim edildiği belirtildi. Programda, Ulusoy’a hizmetlerinden dolayı teşekkür edilirken, bundan sonraki yaşamında ailesi ve sevdikleriyle birlikte sağlık ve huzur dolu bir ömür temennisinde bulunuldu.
SPOR
16 Haziran 2026SPOR
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026KÜLTÜR-SANAT
16 Haziran 2026YAŞAM
16 Haziran 2026YAŞAM
16 Haziran 2026KÜLTÜR-SANAT
16 Haziran 2026
1
Sivas’ta Öğrenci Servisi Kaza Sonucu 15 Kişi Yaralandı
634909 kez okundu
2
Bebeğin Dişli Doğması Durumunu Uzmanlar Açıkladı
2752 kez okundu
3
Cide’de Çaya Düşen Karaca Kurtarıldı
2656 kez okundu
4
Sinop’ta kar alarmı: Merkezde kar ihtimali güçleniyor
1098 kez okundu
5
Ayancık Devlet Hastanesi’nde emekli personele veda
398 kez okundu